08 julio 2006

Jo no t'espere

Jo no t'espere Ratzinger!!, ni a tu ni a tots els xupopteros que portes de comitiva

Crec que és indignant veure tota la despesa que esta suposant l'arribada del Ratzinger Z a Llevant, i ho és més encara tenint en compte que tot aixo és fa per una persona representant d'una religió que vol fer-nos creure en l'austeritat, l'ajut als necesitats, etc, etc. Que m'expliquin quina és la necesitat d'una missa al ben mig de València amb un altar fet expressament per l'ocassió i que a costat més de 800.000€, al mateix temps que m'expliquin tota la despesa que s'esta fent en una ciutat per a que aquest senyor (que no cal oblidar que era el "jefe" de l'inquisició del Vaticana als temps moderns) vingui un dia a explicar a qui vulgui escoltar-lo que les families solsament són les formades per un home i una dona, els dos són católics i pràctiquen el sexe amb l'únic objectiu de procrear (quina hipocresia hi ha pel món).

També agrairia m'expliquessin perquè se li donen tants honors a un senyor (per dir-li d'alguna manera) que gràcies a la seva "propaganda" sobre el NO ús del preservatiu està provocant la major mortalitat viscuda a l'Africa, un esser que representa una religió que a matat per coses tant disparatades com dir que la terra no és el centre de l'univers, una cosa amb cames que representa una religió que ha donat suport a règims dictatorials com el de Franco (Paquito pels amics) o que a tardat mes de 50 anys en desmarcar-se del genocidi nazi.

I tot aixo, com sempre, pagat per tots nosaltres, pels que creuen en aquesta religió i pels que no hi creuen, pels que l'han patit a les seves carns i pels que se'n han beneficiat, i per més INRI ( i mai tant ben dit), montat per una alcaldia que destrossa el litoral, que expropia terrenys a la Malvarosa per fer pissos d'alt standing pels seus amiguets, que treu ossos de fussilats republicans enterrats en fosses comunes i els aboca a una cantera com si fossin un tros de terra més, sense tenir en compte que aquella gent que van morir per uns ideals tenien una FAMÍLIA (de la que tant en parla el Papa) que no han pogut plorar mai als seus morts per no saber on eren enterrats, i ara que els desenterren els foten en una cantera, sense cap respecte pel que representen pels seus familiars.

Per tot aixo i moltes altres coses que em deixo, JO NO T'ESPERE!!, ni t'espero, ni vull que vingui, ni m'importa el més mínim si demà en aixecar-se l'enverina algún altre capellà amb ansies de protagonisme (no seria el primer cas).